Navigačné menu

Preskočiť navigáciu

Registrácia | Zabudnuté heslo?

Prečítajte si referencie k našim poznávacím zájazdom (969)

Ak máte záujem prečítať si všetky referencie k Vášmu poznávaciemu zájazdu, vyberte si ho, prosím, z nášho katalógu. Referencie nájdete dole na stránke pod rámcovým programom.

• 30.07.2015 08:30 Nádherný pobyt
    Keď sa naša rodina a okolie dozvedeli kam mame namierené na dovolenku veľmi sa divili a odhovárali nás, že je to nebezpečné. Niežeby sme troška nemali obavu, ale túžba po poznaní bola väčšia. Po návrate môžem povedať, že neľutujem toto rozhodnutie a celý pobyt bol úžasný. o všetkých krajinách bol pokoj, niekde boli hliadky, ale nejaký pocit nebezpečenstva sme nezažili. Krásny západ slnka pri mori v Bejrúte, ktoré sa snaží opäť získať slovu tvár, pamiatky v Biblose, Baalbaku sú nezabudnuteľné. Jordánsko - Petra, Mŕtve more, hora Nebo - ďalšie perličky zájazdu. Čo bol pre mňa najväčší zážitok bol Jeruzalem. je to až neuveriteľné aká rozmanitosť môže byť na jednom mieste. Asi všetci sme si užili históriu pri Genezaretskom jazere a ochutnali aj Petrovu rybu. Musím sa tiež poďakovať nášmu sprievodcovi za jeho úžasné sprievodné slovo, bez tohto by to bolo ako pozerať telku bez zvuku.

Ďakujem za nezabudnuteľnú a bezpečnú dovolenku
    Jana

Poznávací zájazd Jordánsko, Libanon, Palestína + Turecko (Komfort)
  • 27.07.2015 14:10 SUPER! Nevahajte :-)
    Ahojte! Rada by som pozdravila vsetkych ucastnikov zajazdu a aj tych, ktorych ste niekedy uvazovali alebo uvazujete o tomto zajazde. Jedinne, co sa da napisat je: SUPER SUPER SUPER! Som strasne rada, ze som sa dala prehovorit manzelom a starsou dcerou, aby sme stravili nasu letnu dovolenku v Skandinavii. Z nasej 1. stanovacky sme si odniesli kopec zazitkov, spomienok a stretli sme neuveritelnu skupinu uzasnych ludi. Velka vdaka patri Adovi za jeho profesionalitu, uzasnu schopnost vytvorit prijemnu pozitivnu atmosferu nielen pocas uprsanych dni, ale aj pocas celeho zajazdu. Velka vdaka patri taktiez Jozkovi a Vladovi, za bezpecnu jazdu a ochotu, ustretovost a priatelsky pristup. Vcera sme sa na Adovom premietani niektori opat stretli a verim tomu, ze nam dalsi zajazd spolu vyjde! Pozdravujeme vsetkych, ktori nemohli vcera prist na Magio plaz :-)!!!
    Este raz velka VDAKA BUBO za tento zazitok a novoobjavenu lasku k stanovaniu. Kiezby bolo takych stanovaciek viac :-).

Poznávací zájazd Family: Škandinávia, Laponsko (Rodinná dovolenka)
  • 21.07.2015 17:27 Referencia k zájazdu Kuba (absolut total 15.5 -30.5.2015)
    Síce oneskorene ale píšem moje dojmy z tohto poznávacieho zájazdu. Zájazd mi dal veľa po stránke kultúrnej, historickej, exotickej, revolučnej minulosti ako i kubánskej prítomnosti.Mal som možnosť spoznať Kubu po jej rôznych stránkach.
    Poďakovanie a obdiv patrí sprievodcovi Michalovi Bruteničovi, hlavne za jeho komplexnú starostlivosť, vedomosti o Kube a jeho celkovú činnosť profesionálneho sprievodcu.
    Môže byť vzorom pre ostatných.
    Jediné mínus bolo ubytovanie na záver zájazdu na Varadere, kde nebol potrebný hotel luxusnej kategórie a v tomto smere sa stotožňujem s príspevkom spoluúčastníkov tohto zájazdu zo dňa 30.5.2015 o 18.10 hod.

• 20.07.2015 10:15 Úžasná dovolenka
    Len včera sme sa vrátili z dovolenky a už dnes ráno mi bolo divné, že som spala vo vlastnej posteli a nemusela som stavať stan :) Touto cestou by som chcela všetkým, ktorí uvažujú o prihlásení sa na dovolenku Erokemping - Škandinávia, Laponsko, aby sa jednoznačne prihlásili. Navštívili sme za 19 dní, krásnu prírodu, rušné veľkomestá, ale i malé útulné mestečká. Nič z toho čo sme videli, by však nemalo to svoje čaro, keby nás nesprevádzal Aďo, ktorého vedomosti a poznatky o navštívených krajinách boli na veľmi vysokej úrovni. Patrí mu moja veľká vďaka, lebo bol nielen zástupcom cestovnej kancelárie na zájazde, ale bol zároveň aj jedným z nás, vo všetkých smeroch. Cesta by však nebola takou bezproblémovou, keby v rukách nedržali pevne volant Vladko a Jožko. Im sme odovzdali do rúk naše "životy" a bolo to to najlepšie čo sme mohli urobiť. Páni sú špičkoví šoféri a okrem toho aj úžasní ľudia, ktorí nám spríjemňovali každý kilometer cesty. Ten kto raz uvidí krásy škandinávskej prírody, istotne sa do nej zamiluje. Ešte raz vrelo odporúčam!!!!

Poznávací zájazd Škandinávia, Laponsko (Eurokemping)
  • 19.07.2015 19:52 chcem sa vrátiť!
    Milí Bubáci,

chcem sa Vám veľmi pekne poďakovať za môj najkrajší zážitok v živote v podobe zájazdu Island Eurokemping.

Máte skvelého vodiča Vladka, ktorý zvláda aj to čo sme si mysleli, že je nemožné.

Robko je ten najlepší sprievodca akého ste nám mohli vyslať. Má prehľad, rozvahu, vie navodiť správnu atmosféru a informácie nám sypal v správnych dávkach.

Celý zájazd prebehol podľa plánu. Ochutnali sme islandské gurmánske špeciality a každý z nás si domov odnáša nejeden zážitok.

Island som si zamiloval a ako Robo povedal, že je jeho srdcovkou a že sa mu dostal pod kožu, tak ja ho mám v srdci. Je to zázračná krajina, ale to vy určite viete.

Ešte raz Vám ďakujem a keď sa našetrí, tak sa ešte určite stretneme :)

Teším sa!

Poznávací zájazd Island (Eurokemping)
  • 05.07.2015 23:20 Fantastické!
    Včera sme sa vrátili zo zájazdu Kyjev-Moskva-Sankt Peterburg a odporúčam každému prekonať predsudky a obavy a ísť na rozšírenú trasu. V hlavnej úlohe sovietska, respektíve ruská a ukrajinská kultúra, umenie a história, spoluúčinkoval fantastický Martin Navrátil ako hybrid sprievodcu a čarodejníka.

Začiatok cesty Kyjev, mesto čosi ako „za rohom“ a aj tak ho skoro nikto nepozná. Je to škoda, je pekné a rozmanité - od hotela priamo na Majdane k chrámom, k vojenským pamätníkom alebo si len tak dať večeru a pozorovať atmosféru v meste.

Druhý deň (fakultatívne, ale netuším kto by nechcel ísť) Černobyľ a Prypiať, a... Slová nestačia. Toto musí človek vidieť, aby pochopil - rozsah aj dosah. Ak budete mať šťastie ako my, uvidíte aj „Dugu“, ďalšiu z vecí z kategórie „Možné len v Sovietskom zväze“. Fyzicky človek odíde z Černobyľu ešte v ten istý deň, mentálne... mne trvalo tri dni spracovať čo som videl.

Moskva. Všetko čo človek vie že uvidí a predsa ho to naživo prekvapí, a občas príjemne šokuje. Ako bonus nečakané poklady typu „metro“. Tri dni zbehli ako voda.

Petrohrad, dych vyrážajúce mesto, nádherné zvonku aj „zvnútra“. Ermitáž, ktorá sama (pre mňa určite) je hodná ceny celého zájazdu. Da Vinci, Rembrandt, Tizian, Rubens, Tintoretto, El Greco, Goya a viac, omnoho, omnoho, omnoho viac . Dokonca ako súčasť fakultatívneho výletu do Petrodvorca aj more – síce Severné, ale aj to sa počíta 

Z technickej stránky výborná organizácia, dobré hotely (len ten Holiday Inn by som vymenil za niečo s atmosférou (point in case: Dnipro v Kyjeve so živým klavíristom k raňajkám – naozaj!), i keď chápem výhody polohy), skúsený sprievodca ktorý dokáže vyriešiť od problému kufra zamknutého na kladku so strateným kľúčom až po improvizovanú etudu na tému „Ako prepraviť desať ľudí z divadla do hotela rýchlo a lacno?“ asi všetko, vyvážený program.

Skrátka, príjemne intenzívnych osem dní na trase Kyjev-Moskva-Sankt Peterburg dáva človeku možnosť zažiť všetko možné a občas aj nemožné. A pri súčasnom kurze rubľa voči euru... nie je nad čím váhať.

Poznávací zájazd Kyjev, Moskva, Petrohrad (Eurokomfort)
  • 05.06.2015 15:30 sialeny zajazd a vela zazitkov
    Mili Bubaci, v lete 2014 (posledny julovy tyzden) sme aj my absolvovali tuto sialenu cestu. Bolave nohy, vycerpanost a neskutocne mnozstvo zazitkov.
    Za 8 dni uvidite 8 nadhernych miest a nech sa snazite akokolvek, nestihnete vsetko, co by ste chceli. Moznosti je privela a volneho casu malo.
    Sprievodcovia Majka aj Adrian boli skveli. Chodiace encyklopedie, ktore cestovanim ziju. Pocasie bolo super- stale nad 30 stupnov. UFFF.

Tu je par tipov, ak sa na zajazd chystate:
    1/ pripravte sa uz doma, precitajte si o kazdom meste nieco, nech viete, co naozaj chcete vidiet, ulahci vam to rozhodovanie na mieste cinu. Navyse nam to velmi pomohlo, inak by sme nemali sancu registrovat vsetko, co sme videli. Postreh - V Kodani nevynechajte plavbu po kanaloch z Nyhavn (su tam dve firmy s rovnakou trasou – pokojne chodte tou lacnejsou, hoci to znamena dlhsie statie v rade..) A stihnut sa da Christiania aj zabavny park Tivoli v ten isty vecer...a v Stokholme nevynechajte jedinecne museum VASA – take nieco inde nenajdete....

2/peniaze si v Dansku ani vo Svedsku menit nemusite - naozaj sa da vsade platit kartou alebo eurami...

3/ ak ma hotel bazen a sauny ( v hoteli Meriton v Talline je prekrasne Spa centrum) vyuzite to. Pred ranajkami ci po narocnom dni je to skvele... Navyse plavky vyuzijete aj na plazi pri kupani v Malmo (ak bude teplo...).

4/ ubytovanie v Kodani a Stockholme sme museli chvilku rozdychavat. Poucenie: 4* na severe nie su take iste ako 4* v Grecku. Izby su velmi skromne.

5/ na severe je draho, ale najest sa da lacno vo fastfoodoch ci supermarketoch (oproti hotelu Clarion v Stockholme su fajn potraviny, kde je skvely salat s kuratom ci oblozene bagety). Urcite vsak ochutnajte aj miestne speciality – kotbullar, steak zo soba, lososy, heringy ci pelmeki...

6/ pred odchodom trenujte nohy. Ak chcete vidiet vela (ako my), cakaju vas kilometre chodenia...ci skor behania... my sme kazdy den koncili absolutne vycerpani – ale stalo to za to...

7/ po navrate budete mat v hlave chaos zo zazitkov a nebudete tusit, co ste kde videli... Nepanikarte. Ked sa k fotkam vratite po mesiaci ci dvoch, vsetko zapadne, kam ma.

Tak hor sa na cestovanie s Bubom. Nas caka o chvilu Island a New York....

Poznávací zájazd Metropoly Škandinávie (Dánsko, Švédsko, Fínsko, Estónsko, Lotyšsko) (Eurokomfort)
  • 01.06.2015 09:22 nezabudnuteľné zážitky
    Chceme poďakovať za krásne a nezabudnuteľné zážitky z poznávacieho zájazdu do Iránu v dňoch 28.4.2015 až 10.5.2015.

Váš vynikajúci sprievodca p. Tomáš Kubuš nás oboznamoval s realitami Iránu a Perzskej ríše s veľkými znalosťami a láskou k tejto krajine.
    Navyše sa prejavil obetavým ľudským prístupom ku klientom - patrí mu za to naša veľká vďaka.

Cestovnej kancelárii BUBO prajeme, aby mala len takýchto nadšených a výborných sprievodcov !

S úctou
    Marek a Jozef Valovič

Poznávací zájazd Irán – Perzská ríša (Komfort)
  • 31.05.2015 18:10 Kuba absolut total
    Vcera sme sa vratili z krasnej dovolenky na Kube! Bolo perfektne a bude na co spominat. Jedine sklamanie bol hotel Tuxpan 4* vo Varadere, ktory sme si vybrali na posledne dni oddychu. Bohuzial vobec nestal za doplatok, Bol to priemerny hotel porovnatelny s tymi, ktore sme mali pocas celeho pobytu az na to, ze tam bolo najhorsie jedlo ake sme na Kube v hoteloch zazili. Zhodli sme sa na tom vsetci, ktori sme tam zo zajazdu boli. Preto odporucam buducim cestovatelom ostat bud v zakladnom 3* hoteli alebo ak chcu za priplatok nieco viac, vybrat si kategoriu 4* plus (napr. hotel Melia).

• 06.05.2015 21:29 Mexiko Veľký okruh
    Ďakujeme Adriánovi za príjemné chvíle na zájazde Veľký okruh Mexikom, za skvelé vysvetlenie histórie a tiež súčasného života v tejto krajine- tento mladý človek je skutočná studnica vedomostí, cítiť, že krajinu pozná. Zažili sme pekné, zaujímavé a niekedy aj veselé chvíle v Mexiku. Sú to nezabudnuteľné zážitky pre toho, kto rád cestuje. Zájazd je bohatý a zároveň náročný- využitá každá voľná chvíľa. Tie zo dvakrát skoré vstávania s raňajkami za pochodu- nám nemohli pokaziť dojem. A na záver relax pri azúrovom Karibiku. Pobytu v hoteli Gran oasis nebolo čo vytknúť / okrem klimatizácie z kuchyne pod oknom izby/ - krásna pláž a nie preplnená, a úžasné more- najkrajšie aké som kedy videla. Zároveň bolo cítiť v skupine príjemnú družnosť , vďaka družnej povahe nášho sprievodcu Adriána. Viac sme si nemohli priať. Vďaka Bubo CK. Odporúčam. Milica

Poznávací zájazd Mexiko - veľký okruh (Komfort)
  • 17.04.2015 10:56 Kuba - absolut total 26.3.-10.4.
    Ahojte Bubaci,
    v piatok som sa vratila z neuveritelnej dovolenky na Kube a v hlave mam same superlativy. Stretla sa tam skupina prijemnych ludi, ktori si jednoducho "sadli".
    Misko (nas SK sprievodca) nam nevtieravym sposobom a so skvelym humorom (nenechajte sa na vsetko nachytat;-)) ukazal Kubu bez prikras, bez kritiky, taku aka je.
    Osarpana, krasna, cista, temperamentna, nadana, chudobna, bohata, krasna este raz;-),...
    Dal nam dobre tipy na kluby, bary, nakupy, mne na potapanie (odporucam potapacom - podobne Egyptu ale este ciste, nedotknute, zdrave koraly - cena okolo 25-45 CUC)
    Waldo (nas kubansky sprievodca) nam venoval vsetok svoj cas a pozornost, zodpovedal nam vsetky nase, mozno aj netaktne otazky, naucil nas havansku salsu a
    vytancoval nas.
    A oboch treba pochvalit, ze sa starali o kubansky pitny rezim!;-)
    Luisito (nas galantny sofer) jazdil bezpecne a rychlo. Vzdy flirtujuci gentleman, ktory dal zenam pocitit, ze su krasne aj po 10 hodinach v autobuse, navyse s pieskom a solou vo vlasoch;-)

Kubu si treba vychutnat - cez den, aj v noci. Kubanci su temperamentni, mili, usmievavi ludia. Muzi dokazu zene dat pocit ze je cariño;-) A ake su kubanske zeny? Kocky!
    Urcite sa netreba snazit ich prerobit:-)
    Kuba - absolut total ma velmi dobry program - je tam vsetko: historia, kultura, umenie, tanec, plaze, turistika, ludia, levy, rum, cigary,...
    Jedine, co som lutovala, ze som si vybrala vo Varadere Meliu a nesla do zakladneho hotela.
    Zbytocny luxux, ktory s Kubou nemal nic spolocne a taky druh turistov tam aj bol (dva tyzdne na Varadere zavreti v hoteli).
    Vdaka Misko za dobry tip na Varadere - Beatles a hlavne 62. Pretancovali sme sa s Kubancami do posledneho dna a odchadzali s pocitom videli a zazili sme pravu Kubu;-)
    Este raz velka vdaka za GENIAAAALNU;-) dovolenku.
    Martina

• 13.04.2015 23:01 Kuba - absolut Total 26.3.-10.4.2015
    V piatok sme sa vrátili z nádhernej poznávacej dovolenky na Kube. Všetkým môžeme vrelo odporučiť a tiež aj sprievodcu Michala, ktorý tým, že žije už 4 roky na Kube, má neskutočne veľa znalostí, skúseností a dokonale sa aklimatizoval v kubánskej mentalite :) (dokonca aj super tancuje salsu).
    Rovnako sme boli veľmi spokojní aj s kubánskym sprievodcom Waldom (salsu ovláda lepšie ako Michal :)), ktorý Michala dopĺňal zaujímavými špecialitkami súvisiacimi so životom Kuby a s emblematickými miestami, ktoré sme mali možnosť navštíviť :).
    Spoločné dni a večere boli plné tanca, rumu a zážitkov. Rumu si užijete fakt hodne a rum je aj celkom lacný.. ak niekto očakáva kulinársky zážitok na Kube, tak to ho Kuba sklame.
    Z ponúkaných hotelov na záver vrelo odporúčame Princessa del Mar - je fakt výborný, proste je to trieda aj ubytovaním, aj stravou, aj programom a aj plážou.
    Ak sa niekto rozhodujete, či zvládne Absolut Total, netreba váhať, je to to najlepšie z Kuby.
    A určite vždy dajte na upozornenia od Michala - hovorí pravdu, aj keď sa to nezdá :).
    Na záver - no proste GENIALNE :)
    Zuzana a Peťo

• 13.04.2015 07:53 Jordánsko,Izrael,Palestína
    V sobotu 11.4.2015 sme sa vrátili zo zájazdu.Nedá sa opísať slovom,koľko zážitkov sme si priniesli domov.Veľká vďaka patrí hlavne nášmu delegátovi Peťovi Reovi,za úžasné informácie,organizáciu a starostlivosť.Ešte dlho budem čerpať energiu z tohto zájazdu,vďaka nemu.Odporúčam každému.Mirko a Jana Petríkovci

Poznávací zájazd Jordánsko, Palestína, Izrael (Komfort)
  • 06.03.2015 14:25 Kuba - absolut total 06.-21.02.2015
    Veľavážená CK BUBO.
    Plne sa stotožňujem s početnými príspevkami publikovanými k tomuto zájazdu. Naozaj úžasná dovolenka, krásna krajina, milí ľudia, dobrá partia a bubácky sprievodca ( Ivan Strápek) s veľkým S. Naozaj klobúk dolu pred prístupom, vedomosťami a znalosťou prostredia, kde sme sa pohybovali.
    Jediné čo mi nedá, je vytknúť CK Bubo zabezpečenie hotela na Varadere ( priplatený 4*hotel), ktorý niekto zabudol zarezervovať!!!! Uznávam, že mohol zlyhať ľudský faktor u kubánskej partnerskej cestovky, ale nič to nemení na veci, že sme po príchode do hotela utrmácaní z 12 dňovej cesty po Kube strávili cca 5 hodín čakaním o hlade na vybavovanie iného hotela. Telefonické ospravedlnenie od p. Fellnera a fľaša rumu od Ivana v cene 40 CUC, síce trochu unavené telo a dušu potešili, ale kdesi v podvedomí táto nepríjemná skúsenosť zostala.
    Napriek tejto nepríjemnosti na záver dovolenky môžem konštatovať že to bola jedna z našich najkrajších a najviac vydarených dovoleniek.
    Ivan Strápek a CK Bubo, ďakujeme a dúfam že sa ešte niekedy, niekde vo svete stretneme.

Miloš

• 04.03.2015 16:22 TMS- 14.2.-28.2.2015
    Ahojte Bubáci, aj ja sa chcem podeliť o skúsenosti stýmto zájazdom. Myslím že CK robí meno aj delegát a my sme mali tú česť spoznať hneď dvoch. A teda Katrin ktorá nás sprevádzala celým zájazdom bola úžasna! Plná energie a poznatkov, vždy pripravená odpovedať na naše otázky či vyriešiť čokolvek. Jej výklady o historii či živote miestných boli veľmi pútave a zujímave. Veľmi chválim prístup. Jediné sklamanie bolo ked nám pár dni pred odletom oznamili že priplateny hotel Nakamanda nám zrušila rezerv.ale Bubo skvelo zareagovalo a hneď nám našli nahradný plán/program/hotel. Hotel sa nachádzal v Phukete a preto nám poslali zvlášť delegátku len pre našu malú skupinku -Veroniku. Ktorá bola taktiež super baba! Milá a vždy pripravena čokolvek pre nás urobiť. Aj ked bola snami len tých pár dni "oddychu". Baby želám Vám aby Vám to čo najdlhšie vydržalo ten ľudsky prístup a usmievavosť :) Toto bol náš prvy poznavaci zájazd a určite by som naň išla aj druhy krát keby nás sprevadzala jedna z báb :) Určite vrelo odporúčam všetkým ktorý chcú pri spoznávani historií a krajiny aj trochu oddychovať. Za tie 2 týždne som uplne vypla, dokonalo odreagovala a vžila sa zmiestnym životom. Veľmi pekne ďakujem za zážitky a skúsenosti.
    Lenka a Miroslav :)

Poznávací zájazd Thajsko, Malajzia, Singapur (Komfort)